Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на
досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання.
В.О. Сухомлинський
Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності освітнього процесу.
Особливо важливим чинником науково-методичної роботи є постановка цілей і завдань, методичної проблеми, яка орієнтує не на процес, як такий, а на кінцеві результати, комплексний підхід до вирішення задач. Мета – це ідеальний образ, модель бажаного майбутнього результату діяльності, – зростання професійної компетенції, професійної майстерності викладачів.
Успіх освітнього процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він засновувати стосунки із учнями на принципах гуманізму. Дійсність вимагає позбутися звичних установок, шукати нові форми спілкування як із учнями, так і з їхніми родинами.