Склад вчителів природничо-математичного циклу:
Лаблюк Зінаїда Михайлівна — вчителька фізики, алгебри, голова МО;
Красінський Максим Сергійович — вчитель фізичної культури, член МО;
Пишняк Сергій Васильович — вчитель історії та правознавства, член МО;
Лопатюк Світлана Василівна — вчителька математики, член МО;
Голованчук Віталій Олександрович — вчитель історії та правознавства , член МО;
Вертепна Оксана Павлівна — вчителька географії, член МО.
9 січня 2025 року відбулося ІІІ засідання МО природничо-математичного циклу.
Обговорили такі питання:
Розробка стратегії діяльності вчителя в умовах дистанційної та змішаної освіти в умовах воєнного стану. Аналіз ризиків та прорахування негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах воєнного стану.
Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час викладання інформатики.
Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр.
«Раціональне природокористування рідного краю».
30 жовтня 2024 року відбулося ІІ засідання МО природничо-математичного циклу.
Обговорили основні моменти та підходи до організації та проведення І етапу учнівських олімпіад.
Визначили ключові завдання для підготовки учнів, погодили дати проведення олімпіад з кожного предмета та розглянули критерії оцінювання. Також поділилися досвідом та методиками, які допоможуть учням розкрити свої здібності на повну.
30 серпня 2024 року відбулося І засідання МО природничо-математичного циклу.
На якому розглядався аналіз роботи МО за 2023-2024 н.р., та коригування плану роботи на 2024-2025 н.р.
Також на цьому засіданні обговорювались методичні рекомендації щодо оформлення класного е-журналу, календарного планування вчителів природничо-математичного циклу. Велика увага приділялася інформації здобутої на засіданнях районних МО. Здійснювався розподіл доручень між членами МО, затверджувався план роботи МО, відбулося ознайомлення із графіком його проведення.
2023-2024 навчальний рік
План роботи методичного об'єднання вчителів
природничо — математичного циклу на 2023-2024 н.р.
15 серпня 2023 року
І засідання членів МО приридничо-математичного циклу
Тема: "Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу за минулий 2022-2023 навчальний рік. Удосконалення методичного забезпечення навчального процесу на 2023-2024 н.р. "
Мета: проаналізувати стан викладання природничо-математичних дисциплін за 2022 - 2023 н. р. Визначити пріоритетні напрями в роботі ШМО на 2023-2024 н. р.
Форма проведення: педагогічне коло.
Завдання для членів МО:
- опрацювати інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів природничо – математичного циклу у 2023-2024 н.р.
- перевірити відповідність календарно-тематичного планування на I семестр у 5-6 кл. та 7-9 класах вимогам навчальних програм та методичним рекомендаціям МОН України.
- провести діагностичне опитування вчителів та поновити діагностичні карти до 29 вересня.
- систематизувати матеріали кабінетів згідно з єдиними вимогами, а саме: у кожному предметному кабінеті каталог, інструкції по ТБ та ЦЗ, куточок ЗНО.
- розробити і оформити пам’ятки по формуванню вмінь і навичок учнів.
- підготувати доповідь щодо новітніх підходів до викладання математики та предметів природничого циклу.
- оформити робочі навчальні стенди в навчальних кабінетах для формування практичних навичок рішення задач з математики, хімії та біології.
- підготуватися до обговорення питання щодо організації науково-дослідницької роботи школярів на уроках природничого циклу.
16 жовтня 2023 року
ІІ засідання МО природничо-математичного циклу
Тема: " Формування предметних компетентностей учнів через педагогічну майстерність вчителя".
Мета:
-розгляд проблеми формування ключових та предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту базової середньої освіти;
- розробити необхідні навчальні та методичні матеріали;
- організувати наставницьку підтримку педагогів щодо впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти.
Форма проведення: методичний вернісаж.
Завдання членам методичного об’єднання:
постійно працювати з учнями-переможцями І (шкільного) етапу олімпіад та кандидатами на участь в ІІ (районному ) етапі з метою підготовки їх до ІІІ (обласного) етапу з предметів природничо-математичного циклу;
розробити поради і рекомендації щодо впроваджування наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв’язків під час навчальної діяльності учнів;
підготуватися до майстер-класу «Використання програми ChatGPT у викладанні інформатики;
проаналізувати досягнення учнів за І семестр та продумати шляхи підвищення мотивації до навчання, рівня навчальних досягнень учнів.
10 січня 2024 року ІІІ засіданння методичного об'єднання
Тема: "Розвиток інноваційного потенціалу вчителя в умовах дистанційного/змішаного навчання через самоосвітню діяльність."
Мета:
розробити онлайн-інструменти організації навчального процесу для використання на уроках математики та природничого циклу;
обмінятися досвідом щодо використання інтернет-ресурсів під час проведення уроків в умовах дистанційного та змішаного навчання;
підбити підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр.
Форма проведення: педагогічне коло.
Завдання членам методичного об’єднання:
підготуватися до участі в семінарі «STEM-освіта в сучасних умовах: ідеї та можливості для реалізації»;
підготувати доповідь щодо використання STEM-діяльності на уроках біології та хімії;
залучати учнів до вивчення процесу математичного моделювання та застосування його на практиці.
27 березня IV засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
Тема:" Впровадження STEM-освіти в навчальний процес".
Впровадження STEM-освіти в навчальний процес — це стратегічний крок у розвитку освітньої системи, спрямований на підготовку учнів до вимог сучасного світу. Цей підхід орієнтований на інтеграцію науки, технології, інженерії та математики у навчальні програми та активне використання практичних методів навчання.
STEM-освіта стимулює розвиток критичного мислення, творчих навичок, проблемного розв’язання, а також підготовлює учнів до професійного успіху в майбутньому.